donderdag, december 11, 2008

Winterdipje ?

Is het de tijd van het jaar ? Ligt het aan het weer ? Ik weet het niet precies, maar ik heb de laatste weken ineens niet meer zoveel zin in fietsen. Tuurlijk rij ik nog met de fiets naar het werk en ga ik de wekelijkse ladingen melk ook met de fiets halen, maar daar houdt het dan ook mee op. Ik kan het niet opbrengen om zomaar een eindje te gaan fietsen. Ik zit eiglijk veel liever lekker thuis, lekker een film kijken of een boek lezen. Véél warmer maar vooral : véél droger ! Wel een beetje vreemd, want zo ken ik mezelf niet. Niet dat ik zoals sommige andere liggers één of andere "drang" heb om zoveel mogelijk km's te maken, maar normaal gesproken kan ik van gewoon fietsen om te fietsen best wel genieten. Zo was ik afgelopen zaterdag eiglijk ook van plan om naar Brussel te rijden met de AW om net zoals vorig jaar deel te nemen aan de klimaatbetoging, maar ik ben niet geweest. Ik was nochtans vroeg genoeg opgestaan, maar het regende, dus tja .... Alweer 200 km minder op de teller .... Nou ja, wakker lig ik er niet echt van, ik hoop alleen dat het overgaat, want echt goed voel ik me er ook niet bij. Het zal toch niet de leeftijd zijn ? Dat lijkt me nog wat te vroeg ! We zullen wel zien, dadelijk eerst nog maar eens lekker in de zetel met een goed boek ;-)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

pfff, ik ken het.
De laatste tijd al mijn zelfdiscipline nodig om naar mijn werk te blijven bollen...

Jonathan- vandaag dus met de auto...

12 december, 2008 13:12  

Een reactie posten

<< Home