zaterdag, september 27, 2008

Ssssst .....

Eiglijk zou ik hout moeten vasthouden terwijl ik dit typ, maar dat schrijft zo moeilijk ;-). Feit is dat mijn linkerveerpoot nog steeds lekker stil is en de AW dus weer lekker vrij geruisloos rijdt. Helemaal stil kan natuurlijk niet, maar het enige wat je nu nog hoort tijdens het rijden, is de aandrijving en zo moet het uiteraard ook. Het is weer puur genieten en dat doe ik dan ook weer elke keer. Zeker met deze nazomerse dagen van de afgelopen weken is het zalig fietsen.

Eerder deze week reed ik zoals gewoonlijk weer naar Nederland om verse melk te gaan halen, toen ik ineens voor een afgesloten Bels Lijntje stond. Over een afstand van ongeveer 3km kan je er tot begin oktober niet over rijden omdat ze een uitkijktoren gaan bouwen langs een meertje waar het Bels Lijntje langs loopt. De toren zou 12m hoog worden, ben best wel eens benieuwd wat dat gaat geven. De omleiding loopt voor het grootste deel via een drukke N-weg, op een bepaald stuk is het asfalt zo beroerd slecht dat ik maar meteen de gemeente heb gebeld om hen hiervan in kennis te stellen.

Voor de rest weinig nieuws. Ik zit eiglijk een beetje te wachten tot de 20" versie van de Marathon Supremes in de winkel zullen liggen. Niet dat de Avocets al versleten zijn, maar voor de winter wil ik toch bandjes met iets meer grip op natte ondergrond. Dan kan ik de Avocets ook nog opzij leggen tot volgend jaar, heb ik er nog wat langer plezier van.

Een stuk Bels Lijntje tijdelijk afgesloten ....