dinsdag, januari 02, 2007

Weer een jaar voorbij ....

De km-teller van de AW staat nu op 21.120 km, wat betekent dat ik er in 2006 iets van een 8.670 km mee gefietst heb. Dat valt mij nog goed mee, wetende dat de AW bijna 2,5 maanden niet beschikbaar is geweest. Dat maakt dat ik tijdens die 2,5 maanden meer met mijn Stratus XP heb gefietst, daarmee kom ik net niet aan de 5.000 km. Het totaal aantal afgelegde km's van al mijn fietsen ligt net iets boven de 17.000 km, wat iets minder is dan andere jaren. Het ligt nog altijd een flink stuk boven hetgeen er met ons autootje is gereden, dus we zijn nog steeds goed bezig, zullen we maar denken ;-).
Er staat dit jaar een grote verandering te wachten ivm het werk, want mijn werkplaats gaat veranderen. Niet alleen een stuk dichter bij huis, maar helaas ook op een heel andere locatie, wat betekent dat ik dan niet meer langsheen het kanaal naar het werk zal kunnen fietsen. Ik zal dan zowieso over de "gewone weg" moeten rijden en ik weet nog niet of ik dat wel met de AW zal willen doen. Afijn, voorlopig is het nog niet zo ver en geniet ik nog dagelijks van de ritten naar het werk.

Aan iedereen een gezond en fietsrijk 2007 gewenst !