dinsdag, januari 30, 2007

Hoog tijd ....

Vandaag had ik zo'n last van een gïriiteerd rechteroog, dat ik tijdens het werk ermee naar de Spoedopname van het ziekenhuis ben gegaan. Daar werd een ontsteking vastgesteld. De dokter schreef meteen 3 dagen werkonbekwaamheid voor, dus buiten dat ik nu met maar 1 oog rondloop, het ideale moment om mijn wiel te laten herstellen. Toen ik het wiel van de AW verwijderde, bleek er intussen nog een 3e spaak gebroken te zijn. Het rechterwiel voor alle zekerheid ook meteen nagekeken, maar daar bleken nog alle spaken intact te zijn.
Met m'n twee linkerhanden ben ik er wel in geslaagd van 3 nieuwe spaken te steken, maar het aanspannen en uitlijnen van het wiel heb ik toch maar overgelaten aan de vakman. Wieltje afgelopen avond weggebracht en dat zou vrijdag terug klaar moeten zijn. Daartegen zal mijn rechteroog hopelijk ook weer terug de oude zijn ....