donderdag, november 02, 2006

Fotoos !

Ik wilde al geruime tijd een foto in de banner krijgen, maar dat lukte me maar niet. Toen ik op de weblog van Rob Broek zag dat hij daar ook een nieuwe foto had ingezet, heb ik toch maar even een mailtje gestuurd om wat hulp te vragen. En kijk : vandaag is het eindelijk gelukt (met dank aan Rob, die een stuk meer van html kent dan ikke). Ook het plaatsen van fotoos ging vandaag zonder problemen, dus bij deze de beloofde fotoos van mijn "vernieuwde" Alleweder :


de zijvoorkant

eindelijk een ronde kettingkast !

het ICE stoeltje in de Alleweder


de (wegneembare) bodemplaat van binnenin gezien

2 Comments:

Blogger WFvN said...

Dat ziet er weer strak uit.
Maar wat houdt die 8 in?

02 november, 2006 19:45  
Blogger allewedertje said...

Tja, buiten dat ik het een mooi getal vind, heeft het ook een zeg maar sentimentele waarde voor mijn vrouw en mezelf. Laten we het daar maar bij houden ;-)

02 november, 2006 19:47  

Een reactie posten

<< Home