vrijdag, september 01, 2006

En lang ....

Gisteren nog even naar de garage gebeld om te vragen hoever ze al stonden. Daar vernam ik dat de verflaag was verwijderd, maar dat niet zo probleemloos was verlopen zoals ze hadden verwacht. De kuip stond nu kaal klaar voor de uitdeuker, die er begin volgende week alle oneffenheden uit zou halen, zodat ze gingen proberen van eind volgende week de kuip gespoten te hebben. Het is nu precies 2 weken geleden dat ik zonder velomobiel zit, maar het lijkt al veel langer. Komt natuurlijk ook omdat het weer de afgelopen weken ideaal waren voor een velomobiel, minder voor een zeg maar gewone ligfiets. Afijn, op hoop van zegen zullen we maar denken ....
Vandaag kon ik voor het eerst sinds een tijdje nog eens de Stratus XP nemen om naar het werk te fietsen. Mijn woon/werk afstand is nu via het jaagpad welgeteld 6km per dag korter (heen en weer), maar ik geniet toch elke dag opnieuw van de rust en stilte. Nu moet ik slechts 3 keer een baan oversteken waar het jaagpad de gewone weg kruist, maar daar heb je een vrij goed overzicht op het aankomend verkeer. Dat was vroeger iets anders, dan moest ik echt een paar keer vrij drukke banen oversteken. Daar zij we nu gelukkig van af !