vrijdag, augustus 25, 2006

Wachten duurt lang ....

Vandaag heb ik naar de garage gebeld om te informeren naar de stand van zaken. Bleek dat ze het deze week te druk hebben gehad om al aan de Alleweder te beginnen, maar ze hadden het ingepland voor volgende week. Juist ja .... Nooit kunnen denken dat m'n velomobiel zo zou missen ! Net nu het weer zo nat is, zou ik er nogal hebben kunnen genieten ... Afijn, er zullen vast nog wel meer regenachtige dagen komen ;-)
Vandaag moest ik noodgedwongen met mijn bukfiets naar het werk. Sinds de FAW is afgebroken, ben ik met mijn Stratus XP gaan werken, maar toen ik gisterenmorgen van het werk kwam, zijn er 2 spaken in het achterwiel gebroken, dus die staat nu ook bij de fietsenmaker. Die heeft beloofd dat ik het wiel morgen mocht komen halen, maar ja ....
Toch nog een lichtpuntje : toen ik vanmorgen naar het werk fietste, kon ik vaststellen dat ze toch nog hadden verdergewerkt aan het jaagpad : de onderlaag voor de asfaltlaag was aangebracht. Toen ik vanmiddag van het werk terugkwam, waren ze zelfs bezig met de asfaltlaag te leggen, ondanks het slechte weer. Dat wil zeggen dat ik vanaf nu via het kanaal naar het werk en terug kan. Een paar km korter dan wat ik totnogtoe gewend ben, maar de rust en stilte langs het kanaal maakt natuurlijk alles goed !


Yesss ! Na méér dan 3 jaar wachten eindelijk terug een fietsjaagpad !