vrijdag, september 15, 2006

En nog langer ....

Deze voormiddag ben ik nog eens langsgeweest bij de garage waar de kast van de FAW staat. Normaal gezien zouden ze gisteren de grondlaag hebben gespoten, maar dat was er dus nog steeds niet van te komen. In plaats daarvan stond-ie helemaal afgeschuurd te blinken in de spuitkabine. Helaas had ik geen fototoestel bij me, want het geeft meteen een heel ander zicht, zo'n zilveren kast !
Ze hebben me verzekerd dat hij eind volgende week helemaal klaar zal zijn en ik mag zelfs een bedrijfswagentje gebruiken om hem dan naar Dronten te voeren. Dat is natuurlijk ook mooi meegenomen, want in ons Polootje kan de kast niet in en om hem zo nieuw opgespoten in een aanhangwagen te gaan vervoeren, zie ik ook niet echt zitten. Afijn, dan wachten we nog maar weer een weekje. Of langer ....
Normaal gesproken vertrek ik volgende week zelf nog eens op fietsvakantie, opnieuw met de Kettwiesel van mijn vrouw. Een vriend van me heeft de kettingloop veranderd en de hele aandrijving nagekeken, die zou nu helemaal in orde moeten zijn. Het staat nog niet vast welke richting ik uit wil, maar ik zou graag naar Ostfriesland in Duitsland rijden, dat is een streek waarvan ik al een klein stukje heb gezien enkele jaren geleden (het stuk tegen Nederland aan) en dat was prachtig. Daar wil ik dus absoluut een keer naar terug, dus waarom deze keer niet .... We zien nog wel.