zaterdag, oktober 07, 2006

Eindelijk !

Vandaag ben ik de kuip gaan ophalen in de garage en die meteen naar Velomobiel.nl gebracht, waar ze de Alleweder weer terug op zullen bouwen. De gespoten kleur blijkt AUDI BRILJANTROOD te zijn, het is geen metallic kleur, maar deze is slijtvaster volgens de spuiter. Ik heb bij Velomobiel.nl ook meteen een lijstje achtergelaten met aanpassingen die ik aan de Alleweder wil hebben. Het nieuwe stoeltje van ICE zal bvb ingebouwd worden, ook zal er een (afneembare) extra bodemplaat aangebracht worden, wat in de winter voor wat minder opspattend water moet zorgen en minder kou, maar er in de zomer gewoon van afgenomen kan worden. Ik had ook graag van die nieuwe kogelkopjes laten plaatsen, maar die blijken (nog) niet leverbaar te zijn voor de Alleweder : die heeft M8 bouten, de Quest en de Mango hebben M6 bouten, vandaar .... Afijn, wat mij betreft is het nu opnieuw aftellen geblazen, maar hopelijk zal het nu geen 6 weken duren vooraleer hij klaar zal zijn !


De rode kuip in Dronten