zondag, juli 30, 2006

Terug van weggeweest ....

Zo, de Ecotrip zit er weerop. We hebben prachtig weer gehad, maar 1 flinke regenbui op 5 dagen fietsen, daar kan je alleen maar van dromen ! Het fietsen met de Kettwiesel is me heel goed bevallen, in tegenstelling tot sommige anderen (Wijnandt) heb ik geen last gehad van een slapend zitvlak of andere oncomfortabelheden. Ik heb er dus absoluut geen spijt van om voor de Kettwiesel te hebben gekozen, de voordelen van deze trike hebben zich meermaal bewezen tijdens deze tocht (ik kon doorrijden op stukken zand waar de 2-wielers en zelfs de 2 andere trikes moesten afstappen + de Kettwiesel heeft een lekker korte draaicirkel). Er waren wel problemen met de aandrijving ervan, die maakte op een bepaald moment vreeslijk veel lawaai (en nu met momenten nog). De oorzaak kon niet worden achterhaald, dus dat moet opgevolgd worden. Het heeft er in elk geval niet voor gezorgd dat ik de tocht niet kon uitrijden, dus ....


De Kettwiesel + fietskar bij het vertrek in Wuustwezel

Toen ik vrijdagavond terug thuis aankwam, stonden er net geen 500 km op de teller (498 om precies te zijn). De langste dagtocht was iets van een 135km, de kortste iets van een 75km. Organisatie was prima, zowel wat de dagtochten zelf als de catering betrof. De groep bestond uit een 30-tal personen, waaronder 2 Britten en enkele Nederlanders. Het aanbod van de fietsen was ook divers : hoofdzakelijk 2-wielers, maar ook 3 trikes, een vouwfiets, 2 bukfietsen, een bakfiets, 1 velomobiel en een roeifiets. Reken maar dat we bekijks hadden wanneer dit "peleton" doorheen de straten reed !
Fotoos van de Ecotrip 2006 vind je hier

1 Comments:

Blogger jitske said...

Hoe heeft de fietskar bevallen?

01 oktober, 2021 21:53  

Een reactie posten

<< Home