maandag, juli 10, 2006

"Afbraak" begonnen ....

Nu de kogel door de kerk is (wat betekent dat het is uitgemaakt dat ik nog een tijdje met de AW wil blijven rijden en hem ga laten opmaken), ben ik vandaag begonnen met de bestickering te verwijderen. Daar zag ik aanvankelijk sterk tegenop, tenslotte zitten de stickers er al een paar jaar op. Aangezien het redelijk warm was, heb ik de AW een kartiertje in de zon gezet, zodat-ie flink heet aanvoelde. De blokjes gingen er daarna redelijk makkelijk af. Af en toe scheurden ze wel in en ook bleven er flink wat lijmrestanten op de kuip achter, maar al bij al veel het heel goed mee. Ik heb nu 1 rij blokjes laten staan, omdat ik er nog een paar weken mee moet rijden vooraleer hij helemaal afgebroken wordt. Zo ben ik van plan van er oa eind deze maand nog de Ecotrip mee te gaan doen, waarvoor ik al heb ingeschreven. De carrossier die de AW gaat uitdeuken en opspuiten is nu ook met verlof (hout -en bouw), dus dat duurt ook nog enkele weken voordat die aan de slag gaat. Het is wel een vreemd zicht, zo met het grootste deel verwijderd ....


Vreemd zicht, zonder logo en met minder blokjes ....