zondag, juni 11, 2006

Lekke band 2

Gisterenmorgen toen ik naar het werk vertrok, merkte ik dat de AW naar rechts helde en niet echt reed zoals gewoonlijk. Effe koppie buiten gestoken en jawel hoor : de rechterband was lek. Meteen maar teruggereden en de AW omgeruild voor mijn Stratus XP. 's Avonds dan de lekke band eens bekeken en gek genoeg : opnieuw een doorn die net door de buitenband heen was geprikt en een klein gaatje had gemaakt in de binnenband. Ik heb geen idee waar ik die opgepikt heb, ik rij over veel soorten ondergrond, maar kan me niet herinneren dat ik langs doornstruiken kom. Vreemd ...
Omdat ik enkele dagen niet met de AW had gereden is de band dus langzaam leeggelopen. Ik kijk eiglijk nooit de banden na als ik vertrek, ik trek hem gewoon de garage uit en draai hem, stap in en vertrek en that's it. Afijn, ik klaag helemaal niet, dit is pas het 2e lek in bijna 7000 km (en het 1e lek voor de rechterband, de andere lek was in de linker). Het loopvlak begint nu wel echt goed af te slijten. Normaal gezien zijn de door mij bestelde Perfect Moirées binnen bij de fietswinkel, dat zal iets voor volgende week worden ....

Het lukt nog steeds niet om hier fotoos te posten, eens benieuwd wanneer dit euvel hersteld zal zijn ....

4 Comments:

Blogger WFvN said...

Wat exact de oorzaken bij jou zijn, weet ik niet. Wel heb ik een suggestie voor je want in het probleem dacht ik ook dat het niet werkte maar blijkbaar was ik niet geduldig genoeg. Voor mensen met weinig geduld:
Eerst je bestanden resizen naar maximaal 1024 pixels horizontaal (en uiteraard ook vertikaal mee-resizen) en dán pas uploaden.
Dit gaat véle malen sneller. Binnen enkele seconden staat het dan online. Klik op 'done' en je plaatje verschijnt in je bericht.

11 juni, 2006 15:18  
Blogger allewedertje said...

Ik ken er natuurlijk niet zo veel van als jij, maar volgens mij ligt het toch echt aan de server van blogger hoor ! Toen ik mijn post maakte over de test van de WAW, verschenen de pagina's in het Nederlands, wat nu al niet meer het geval is (alles terug in het Engels). Wat het posten van fotoos betreft : ik heb daar nog nooit problemen mee gehad en ik weet dat je daar geduld mee moet hebben, maar ze worden gewoon niet bijgevoegd. Je krijgt wel het pop-up schermpje dat zegt dat het uploaden klaar is, maar als je dan op "done" klikt, staat de foto er gewoon niet bij.

12 juni, 2006 10:20  
Blogger WFvN said...

Helaas.... misschien een mailtje sturen? Want anders zou ik het ook niet weten.

Groet,

Wilfred -gelukkig geen problemen- van Norel

12 juni, 2006 14:22  
Blogger allewedertje said...

Als ik het blogger-forum lees, blijkt het in verschillende landen al dagen een probleem om fotoos en afbeeldingen te posten. Hopelijk wordt de functie snel hersteld !

12 juni, 2006 21:45  

Een reactie posten

<< Home