zondag, juni 25, 2006

Nog steeds geen fotoos ....

Gek genoeg lukt het nog steeds niet om fotoos te plaatsen op deze blog. Niet bij al eerder gepubliceerde artikels, maar ook niet bij nieuwe. Het is des te opmerkelijker dat het bij mijn andere blog wél zonder problemen gaat ! Daar verschijnt niet een "word verification" bij als je een nieuwe post bijvoegt, bij deze blog dus nog steeds wel. Ik heb ook een zitten neuzen op het blogger-forum, maar de tips die daarbij gegeven worden, blijken ook niet te helpen. Een andere lay-out kiezen, verhelpt het probleem ook niet. Zucht ....

2 Comments:

Blogger eduardbotter said...

Misschien ligt dat aan de explorer die je gebruikt. Ik heb ook wel eens problemen gehad met het plaatsen van foto's via Mozilla. Microsoft IE werkte wel meteen goed. Met de laatste versie van Mozilla heb ik ook geen problemen meer.

groetjes van Eduard Botter

26 juni, 2006 22:19  
Blogger allewedertje said...

Volgens mij niet, ik heb altijd al met Microsoft IE gewerkt en als het daaraan zou liggen, zou dat op mijn andere blog ook voor problemen zorgen, lijkt me. Op het blogger-forum blijkt het veel voorkomend probleem te zijn, waarvoor een oplossing in de maak zou zijn. Eens benieuwd wanneer die er komt ....

27 juni, 2006 07:43  

Een reactie posten

<< Home