woensdag, mei 17, 2006

Neusje in het nieuw

Afgelopen zaterdag eindelijk de neus nog eens een nieuwe verflaag gegeven, want dat was hoog nodig. Er stonden een hoop krassen en vegen op, waardoor de verflaag op verschillende plaatsen verdwenen was. Ik bij de supermarkt een nieuw spuitbusje gehaald en er een paar nieuwe lagen op gespoten, de neus ziet er nu weer als nieuw uit.
Enkele dagen geleden is de versnellingskabel opnieuw uit zijn houder geschoten aan de naaf, zodat ik opnieuw de kettingkast heb moeten openmaken en het einde van van de kabel terug op zijn plaats duwen. Deze keer gebeurde het tijdens het fietsen, ik hoop dat het vervangstuk vlug binnen is bij de fietsenmaker. Normaal is dat stuk morgen binnen, maar morgen moet ik de hele dag werken en heb ik geen tijd om bij hem langs te gaan. Misschien dat mijn vrouwtje het kan oppikken als ze naar de avondschool rijdt, dan komt ze er langs ....
Normaal gezien was ik van plan om met de FAW overmorgen naar Cycle Vision te fietsen, alleen ziet het weer er niet zo goed uit : ze voorspellen stevige wind en tot maandag flinke buien. Ik zit er niks mee in om in de regen te fietsen, maar zo'n afstand constant in de regen is met iets teveel van het goeie. We hebben ons allebei ingeschreven om dit weekend te gaan helpen in Zandvoort, maar Vanessa hoopt natuurlijk dat het weer inderdaad zo slecht wordt, zodat ik niet met de FAW naar Cycle Vision rij, maar met haar mee met de auto (ze rijdt niet graag alleen). Afijn, afwachten maar. Ikzelf hoop natuurlijk dat het niet al te erg wordt, maar zoals het er nu uitziet ....