donderdag, januari 01, 2009

Alweer een nieuw jaar ....

Na even wat rekenwerk kom ik uit op 16.272km fietsen voor 2008. Dat is een kleine 130 km minder dan het jaar daarvoor, maar toch nog meer dan ik had verwacht. Van die 16.272km zijn er 8.385km met de AW gereden, wat dan weer een beetje meer dan in 2007 en dus verre van slecht, zeker als je weet dat mijn woon/werkverkeer sinds 2008 is gehalveerd. Konkreet wil dat zeggen dat ik meer tochtjes met de AW heb gereden, maar ook dat er met andere fietsen wat minder is gereden. Vooral mijn CF-fietsen hebben meer stilgestaan afgelopen jaar, met de Stratus XP heb ik dan weer meer km's gefietst. Daar heb ik geen verklaring voor, kwa comfort zijn de CF-fietsen nooit echt vergelijkbaar geweest, het is gewoon een andere manier van fietsen. Misschien dat daar dit jaar wat meer mee gereden wordt. We zullen wel zien.

Aan eenieder die deze blog min of meer volgt in elk geval veel veilige en zonnige fietsdagen gewenst, en zoals Johan C. altijd komt te zeggen : rugwind op al je tochten !

1 Comments:

Blogger marcel beekmans said...

nog vele kilometer's he!!

dit jaar de 9000 kilometer overschijden met faw??? goed je best doen he!!!

maar vooral vorzihtig aan doen!

groetjes marcel

01 januari, 2009 18:00  

Een reactie posten

<< Home