woensdag, juni 11, 2008

Nieuwe bandjes.

Omdat mijn linkervoorband al vroegtijdig aan vervanging toe is, had ik een tweetal weken geleden eens bij SINNER geïnformeerd naar de AVOCETS FASGRIPS bandjes die zij verkopen. Jonathan had er daar besteld en op zijn Mango gelegd en is daar heel enthousiast over. Van SINNER heb ik alleen maar een mail gekregen dat mijn bestelling was genoteerd, maar daarna al méér dan een week niks meer. Ook een tweede mail die ik afgelopen vrijdag verstuurde, werd nog steeds niet beantwoord.

Gisteravond zijn we dan op "ziekenbezoek" geweest bij Jonathan (hij is pas door de vloer gezakt bij de werken in zijn huis en heeft daarbij een rugwervel gebroken), die draagt nu een gipscorset en zal vermoedelijk enkele maanden niet kunnen fietsen. Hij wist me te vertellen dat SINNER op de website heeft aangekondigd dat de bandjes zijn uitverkocht (dat blijkt ook zo te zijn). Hij had nog een splinternieuwe FASGRIP liggen en die achterop zijn Mango had nog niet veel km's, zodat ik sinds vandaag vooraan met FASGRIPS rij. Ik ben er vandaag 2 keer mee naar het werk gereden en ze rijden merkbaar lichter dan de PERFECT MOIREES die ik eerder had. Kwa snelheid kan ik niet zoveel zeggen, maar het lijkt erop dat je minder hard moet trappen om op snelheid te geraken, dus veronderstel ik dat ze wat sneller zijn. Ook kwa lekbestendigheid kan ik nog niet veel zeggen, dat zal de toekomst leren ....

Ik zit sinds een goeie week met een getik dat van vooraan tijdens het trappen komt. Elke keer als mijn linkervoet naar voren gaat, hoor ik een tik. Ik veronderstel dat een popnagel is komen los te zitten en daardoor de trapboom thv de bevestiging met de alu plaat van de neus wat speling heeft, maar zeker weet ik dat niet. Ik heb de AW al eens op de zijkant gelegd en eens flink wat kracht op de boom gezet, maar die geeft geen krimp. Ook de trapas zelf beweegt nog geen halve mm. Misschien dat ik elke popnagel van de bevestiging eens moet nakijken ?

de nieuwe Avocet's Fasgrip

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Tis mierenneukerij maar als je het logo langs buiten monteert is het toch NET even knapper...

Jonathan-al reactie van die dealers??

16 juni, 2008 21:19  
Blogger allewedertje said...

Tja, zal me eens moeten beraden over sponsoring ;-) ! Nee, nog geen nieuws van de dealer ....

16 juni, 2008 22:11  

Een reactie posten

<< Home