maandag, mei 26, 2008

Nieuw zeiltje !

Enkele maanden geleden, kort nadat ik was omgeslagen, had ik bij de zeilmakerij bij ons in het dorp geïnformeerd of het mogelijk was om een nieuw zeiltje voor de AW te maken. Dat kon, maar ik moest er wel geduld voor hebben omdat er alleen maar tussendoor en voor/na aan kon gewerkt worden. Vandaag kon ik eindelijk langsgaan om het op te halen.
Ik kon maar tussen een 3-tal kleuren kiezen, maar was meteen verkocht voor dit blauwe. Het originele zwarte van Velomobiel.nl is vreeslijk saai en ook veels te warm deze maanden vanwege de plastic coating aan de binnenkant. Nu valt de AW nog wat meer op door de afstekende kleur en is daardoor nog wat opvallender in het verkeer. Het zou ook waterdicht moeten zijn, maar iets meer ademend dan het zwarte zeil met de plastic coating. Nu maar hopen dat ik het niet te dikwijls nodig heb, want dat betekent natuurlijk dat het regent !

lekker fris, lekker anders !

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

je zou nog blauwe lichten vanonder moeten steken....
of mag da weer ni? ;-)

29 mei, 2008 08:35  
Blogger allewedertje said...

Nee, dat mag niet, alleen witte of gele verlichting vooraan.Maar er bestaan tegenwoordig ook ledjes die je op je ventielen kunt zetten, in het rood en in het blauw. Maar die zie je dan weer niet als je wieldoekjes gebruikt ....

29 mei, 2008 09:45  

Een reactie posten

<< Home