maandag, april 07, 2008

Naar de garage ....

Het brevetfietsen van enkele weken geleden is niet doorgegaan vanwege het slechte weer. Noch Jonathan, noch ikzelf hadden veel zin om 200km doorheen de wind en de regen te fietsen, dus zijn we niet gegaan. We zijn gewoon bij Jonathan blijven slapen en de dag erna terug naar huis gefietst. Er komen nog brevetten genoeg, zullen we maar denken ....

Vandaag moest de AW binnengebracht worden voor herstelling. Omdat de kast niet in ons autootje past, mocht ik met de AW naar de garage fietsen en hem daar afbreken. Om 08.15u was ik in de garage en rond 09.30u had ik er genoeg onderdelen vanaf gehaald. Gelukkig mocht ik de achterbrug en de linkervoorpoot laten zitten, evenals de stuurstangen. Dat scheelt weer een flink pak werk achteraf. Ik mocht alle spullen daar laten staan, begin volgende week zou de kast bijgewerkt en bijgespoten zijn en kan ik hem daar weer terug in elkaar steken. Ik moet nog alleen een nieuwe sticker laten maken voor de zijkant, want die moet natuurlijk worden vervangen. Dat zal iets voor eind deze week worden. Ook de ketting heb ik meegebracht, die ga ik vandeweek bij mijn fietsenmaker schoonmaken, want die zou nog een paar duizend km mee moeten. Wel jammer dat allebei mijn liggers momenteel niet beschikbaar zijn, de Stratus XP staat ook al 2 weken bij de fietsenmaker te wachten op onderdelen. Ach ja, gelukkig heb ik nog fietsen genoeg om uit te kiezen voor m'n woon/werkverkeer deze week !

Daar staat-ie dan, tussen al die autoos in opmaak ....