donderdag, maart 01, 2007

Claxon ...

De laatste weken kunnen vaststellen dat de claxon het weer niet dan wél doet. Dat ligt volgens mij nog steeds aan de aarding, want je hoort de claxon wel "klikken" als ik op de knop duw, maar toeteren doet-ie niet, zelfs niet als de batterij volledig is opgeladen. Het heeft totnogtoe niet echt problemen gegeven onderweg, maar echt praktisch is het ook niet, zo zonder toeter rondtoeren.
Ik vrees dat ik toch een dubbele bedrading zal moeten leggen, al weet ik zelf niet hoe, want ik ken helemaal niks van elektriciteit. Volgens mij zit ik nu al bijna met een volledig gesloten circuit, aangezien de massa draad al loopt vanop de stuurstang naar de voorkant van de AW. Ik zal nog wel eens wat rondvragen ...
De afgelopen weken niet zoveel met de AW gefietst, omdat ik nogal wat verlofdagen heb opgenomen. We zijn oa een weekje naar de zee geweest, maar daar heb ik mijn Zenetik Pro mee naartoe genomen, gelukkig hebben we daar enkele droge dagen gehad. Ik hoop dat deze zachte, natte winter vlug gaat veranderen, waar zijn die koude (en droge!) winters van vroeger gebleven ???