maandag, februari 02, 2009

Valse start ....

Van het nieuwe jaar, welteverstaan, Allewedergewijs dan toch. Toen we eind vorig jaar terug waren van de Oliebollentocht, is het beginnen sneeuwen -die dan nog bleef liggen ook- waardoor het onmogelijk was om de AW te gebruiken. De week nadat de sneeuw eindelijk was verdwenen had ik een weekje verlof, die al griepend in de zetel heb doorgebracht, dus nog steeds 0,0km met de AW. De eerste dag dat ik terug ging werken dan toch maar de AW genomen om op en neer naar het werk te fietsen, maar ofwel heb ik daardoor opnieuw iets opgelopen, ofwel was mijn griep nog niet helemaal over, in elk geval zat ik de dag erna weer ziek thuis voor de rest van de week. Grrrr ! Dat maakt dat de AW de vorige maand maar 1 keer uit de garage is geweest en ik al mijn woon/werkverkeer met de bukfiets heb moeten doen. Helemaal niet leuk en zeker niet bepaald mijn voornemen voor het nieuwe jaar, maar ja ... Ik voel nog steeds een beetje een kou op mijn borst en ben nog steeds niet 100% zoals het moet zijn, maar ik hoop echt dat ik één van deze dagen terug in de AW kan kruipen !

4 Comments:

Blogger Mick said...

Opvallend, ik heb (dus eigenlijk "had")juist altijd neus-,keel- en orenklachten als ik de bukfiets gebruikte!
Denkend aan namen als 'Michiel de Ruyter', 'Johan de Wit' en 'Piet Heyn' hoop ik dat je er snel weer bovenop bent!

02 februari, 2009 19:15  
Blogger Mick said...

Sorry, nu ik 't nog 'ns overdenk...
Je bént dus ziek geworden door gebruik van de bukfiets (die je nodig had om door de sneeuw te komen).
Dat onderschrijft dan wel mijn ervaring toch?!

02 februari, 2009 21:24  
Blogger Teun Geeroms said...

Ik zou hetzelfde denken Mick, Tihamér: de bukker op de vuilbak! ;-)
Maar toch veel beterschap gewenst!
Groeten, Teun

02 februari, 2009 21:52  
Blogger allewedertje said...

Op de bukker ben ik warmer aangekleed en ook de snelheid is stukken lager dan met de AW. Wat er ook van moge zijn : vandaag ga ik terug met de AW werken !

03 februari, 2009 05:51  

Een reactie posten

<< Home