woensdag, juli 11, 2007

Jubilaris !

Gisterenavond onderweg naar het werk de kaap van de 25.000km bereikt met m'n Alleweder ! Dat is wat ze hier in Belgiƫ een "gouwen jubilee" noemen, moesten we getrouwd zijn ;-).
Met de nieuwe ketting rijdt-ie weer lekker stil, het 19-tands kransje blijkt prima te voldoen, dus op de problemen met de claxon na is hij weer lekker in orde. Ben er nog steeds niet uit of ik nu wel of niet met de AW volgende week op fietsvakantie ga. Deze week was er ook een hele hoop regen voorspeld die er totnogtoe niet is gekomen, dus in hoeverre kan je de voorspellingen nog voor serieus nemen .... Ach ja, we hebben nog tot zondag, dus we zien nog wel. Komt tijd, komt raad.
Deze site heeft weer problemen in die zin dat ik geen titels kan inbrengen bij het schrijven van nieuwe berichten. Bij mijn vorige post heb ik ook een dag moeten wachten eer ik een titel kon intikken, dat zal dus nu ook weer het geval zijn. Ach ja ....

Een nieuwe kaap bereikt !