zondag, februari 12, 2006

Koude knieën

Ik heb sinds ik terug ben uit het Midden-Oosten alleen nog maar met korte broek gefietst, omdat ik dat warm genoeg vind. Ook nog altijd met korte mouwen, om dezelfde reden. Vanochtend, toen ik van het werk terug naar huis fietste, had ik voor de eerste keer last van koude knieën. Ik had de hele nacht in de vrieskou autoos en hun bestuurders staan controleren, misschien dat dat ermee te maken heeft, maar in elk geval voelde de lucht onderweg naar huis vrij koud aan thv de knieën. Ik had niet echt last of zo, maar het was voor de eerste keer dat ik wenste dat ik een kniebroek aan had ipv een gewone korte broek.
Op zich vinnik het wel vreemd, want ik heb al bij koudere temperarturen gefietst en toen heb ik helemaal geen last gehad (toen ik vanochtend op het werk vertrok was het maar -1°C).
Misschien dat ik toch eens op zoek zal moeten gaan naar een kniebroek of kniewarmers in mijn berg van sportkleren en die als extra in de FAW gooien voor het geval dat.

1 Comments:

Blogger WFvN said...

Het is mij te koud om met korte broek en korte mouwen te rijden. Goed, m'n bovenlichaam raakt na een minuut of 5 fietsen ook wel opgewarmd waardoor ik het dan aan de warme kant krijg. Maar zou fris als jij je kleedt? Nee, mij echt te koud. Ligt niet aan de fiets want met de Alleweder had ik hetzelfde; ook te koud.

12 februari, 2006 10:49  

Een reactie posten

<< Home