donderdag, juli 02, 2009

Naar Cycle Vision

Dit weekend heeft Cycle Vision weer plaats, deze keer vrijd dicht bij huis, namelijk in Tilburg. Ben ik bij de vorige edities steeds met de Alleweder er naartoe gereden, dit jaar zal het met de Stratus XP zijn. In het voorlaatste nummer van Ligfiets& stond een stukje van mij over de XP en daar hebben een paar mensen op gereageerd met de vraag of het niet mogelijk was om de XP mee naar Tilburg te brengen. Aangezien het weekend droog en warm lijkt te worden, blijft de Alleweder dit jaar dus thuis. We vertrekken vanavond al naar Rijen, waar we met de Gentse Liggers op een camping hebben afgesproken. Vrijdag en zaterdag gaan zowel mijn vrouw als ikzelf een handje toesteken (heb ik mijn contributie voor de NVHPV ook weer verdiend), maar vooral : kijken kijken kijken ! Dit jaar is het eindelijk weer eens écht een editie met dingen om naar uit te kijken (oa de Velayo in levende lijve, Velomobiel.nl brengt hun nieuwe velomobiel mee -zelfs de naam staat nog niet vast!- ), reden genoeg dus om niks te missen !
Wordt vervolgd !