zondag, juni 21, 2009

Verkenning voor Cycle Vision III

Zoals ik al schreef in mijn vorige post : 3e keer, goeie keer en vandaag was het dus zover. Omdat het mooi weer was, wel met de Zenetik Pro ipv de Alleweder naar het Bels Lijntje. Voor alle zekerheid had ik toch maar een plannetje van Google Maps afgedrukt en meegenomen, deze keer wilde ik er toch écht wel geraken.
Op de Bredaseweg in Tilburg bleek er naast de Burg. van Voorst tot Voorstweg (what a name !) toch een fietspad te lopen, ook al zegt mijn ANWB-wegenatlas van niet (maar die dateert dan ook al van 2002). Ik dus maar dat fietspad op en dat kon ik volgen tot op de .... Reeshofdijk ! Ik deze afgefietst en wat stond er op het einde van de Reeshofdijk ? Juist ja : een bordje met daarop : Sportpark/zwembad Reeshof. Dit gewoon gevolgd en voilà, ik was er ! Het kaartje dat ik bij me had heb ik niet eens nodig gehad en o ja, voor diegenen die het willen weten : het is exact 35km van deur tot sporthal ;-)

2 Comments:

Blogger marcel beekmans said...

kippeneindje man!!!! kun je eerst lekker uirslpaen joh,

22 juni, 2009 10:18  
Blogger Mick said...

Niet alle intieme technieken zijn tot over de landsgrenzen bekend Marcel!

30 juni, 2009 18:51  

Een reactie posten

<< Home